Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!
?
Новини змін в законодавстві

РОЗ’ЯСНЕННЯ ФІСКАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ВИТЯГІВ З РЕЄСТРУ ПЛАТНИКІВ ПДВ

07.09.2015

Позиція фіскальної служби щодо використання витягів з Реєстру платників ПДВ наступна: пп. 2 п. 2 наказу Міндоходів «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» від 16.01.2014 р. №26 на перехідний період було встановлено, що свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ можуть застосовуватись як витяги з Реєстру платників ПДВ до внесення змін до такого Реєстру чи отримання витягу з такого Реєстру, а також виникнення змін у даних про платників ПДВ. Зазначений наказ утратив чинність 19.11.2014 р. у зв’язку із набранням чинності наказом Мінфіну «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» від 14.11.2014 р. №1130.

Отже, свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ як витяги з Реєстру могли застосовуватися до 19.11.2014 р. На сьогоднішній день в разі, якщо законодавством передбачено надання платником витягу з Реєстру чи його копії, копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або іншого документального підтвердження факту реєстрації платником ПДВ, має надаватися чинний витяг із Реєстру.

Контакти

audit@interstandart.com.ua
(044) 383-31-91; (067) 145-55-22
01001, м. Київ вул. Велика Житомирська, 12, офіс 34

партнери

ми в соцмережах