Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!
?
Новини змін в законодавстві

ПОДАТКОВІ НАСЛІДКИ ПЕРЕДАЧІ ПРАЦІВНИКАМ ЗАСОБІВ СПЕЦОДЯГУ ТА ПРИДБАННЯ ВОДИ ДЛЯ ОФІСУ

11.12.2015

У листі від 08.12.2015 р. № 26675/10/28-10-06-11 МГУ ДФС – центральний офіс з обслуговування великих платників оприлюднило свою позицію стосовно податкових наслідків передачі працівникам засобів спецодягу, придбання води для офісу: http://www.profiwins.com.ua/uk/letters-and-orders/gna/6750-26675.html

Зокрема, в своєму листі податківці зазначають, що передача спецодягу в експлуатацію не вважається постачанням товару (пп. 14.1.191 ПКУ), адже право власності на нього лишається за працедавцем і до працівника не переходить. А якщо немає товару, то немає й об’єкта для нарахування ПДВ (до того ж незалежно від того, вписується обсяг спецодягу в установлені норми чи ні).

Окрім того, вартість спеціального (форменого) одягу та взуття, що надаються роботодавцем у тимчасове користування платнику податку, який перебуває з ним у трудових відносинах, не включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку (пп. 165.1.9 ПКУ).  Якщо працівник, який припиняє трудові відносини з працедавцем, не повертає йому спеціальний (формений) одяг, спеціальне взуття й інші засоби індивідуального захисту, граничний строк використання яких не настав, але компенсує залишкову вартість цього майна роботодавцю, вартість такого майна також не включається до складу місячного оподаткування доходу.

В кінці свого листа також зазначено, що у разі придбання води для офісу чи кулера повідомляємо, що з 1 липня 2015 року доведеться включати такі податкові накладні до складу податкового кредиту з ПДВ і нараховувати податкові зобов’язання виходячи з бази оподаткування, визначеної пунктом 189.1 ПКУ, та складати не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду з типом причини “13 – Використання виробничих або невиробничих засобів, інших товарів/послуг не в господарській діяльності” і реєструвати в ЄРПН в установлені терміни (пункт 198.5 ПКУ).

Контакти

audit@interstandart.com.ua
(044) 383-31-91; (067) 145-55-22
01001, м. Київ вул. Велика Житомирська, 12, офіс 34

партнери

ми в соцмережах