Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!
?
Новини і публікації

Первинні документи як основні докази здійснення господарських операцій

12.02.2016

Ухвала ВАСУ від 17.12.2015 р. у справі № К/9991/71380/12

Суть спору:  Підприємство звернулось в суд з позовом до ДПІ про визнання протиправним та відміні податкового повідомлення-рішення за результатами проведеної ДПІ невиїзної позапланової перевірки стосовно питань дотримання вимог податкового законодавства по ПДВ в частині відображення з контрагентом-постачальником за період з 01.08.2011 р. по 31.08.2011 р. за результатами якої складений акт та прийнято відповідне податкове повідомлення-рішення. Вказаним податковим повідомленням-рішенням Підприємству була збільшена сума зобов’язання по ПДВ. Позов був задоволений судом апеляційної інстанції, однак ДПІ подала касаційну скаргу.

Рішення ВАСУ: Касаційна скарга ДПІ була відхилена.

Обґрунтування рішення ВАСУ:

Судом були досліджені первинні документи, що є основою для бухгалтерського обліку та встановлено реальне виконання договору поставки, що був з відповідним контрагентом, що підтверджується копіями належним чином оформлених первинних документів, що були надані для розгляду справи в судах першої інстанції, а саме: договори, податкові та видаткові накладні, рахунки-фактури, журнал реєстрації довіреностей на отримання товару, відомості по рахунках, платіжні документи.

ВАСУ в своєму рішенні підтвердив, що апеляційний суд цілком правомірно не прийняв до уваги посилання контролюючого органу на ненадання підприємством ТТН як основу безтоварності та фіктивності проведених господарських операцій з контрагентом, оскільки ТТН служить доказом тільки факту перевезення (переміщення) товару, в той час як факт передачі товару Підприємству, і відповідно придбання права власності на нього підтверджується належним чином оформленими видатковими накладними, що є в матеріалах справи.

Тобто, важливим аргументом в спорах з фіскальними органами є правильно заповнені первинні документи, про що ми постійно наголошуємо нашим Клієнтам. 

Контакти

audit@interstandart.com.ua
(044) 383-31-91; (067) 145-55-22
01001, м. Київ вул. Велика Житомирська, 12, офіс 34

партнери

ми в соцмережах